• Facebook
  • Twitter
  • Youtube
  • Instagram
  • Trip Advisor
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
φθηνο-ταξι-athenstaxidriver
Φθηνό Ταξί
Είναι ασφαλές να κάνεις online κράτηση σε “ΦΘΗΝΕΣ” ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΑΞΙ? Αυτό που ακολουθεί σίγουρα σε ενδιαφέρει.
Αναζητώντας υπηρεσίες μεταφοράς επιβατών μέσω διαδικτύου, ο κάθε ένας από εμάς καλείται να αποφασίσει και να κάνει κράτηση της ιδανικής υπηρεσίας βάσει των δικών του κριτηρίων. Όμως, πολύ συχνά αποδεικνύεται πως δεν είμαστε διαδικτυακά ώριμοι ώστε να κάνουμε την σωστή αναζήτηση και να πάρουμε την κατάλληλη απόφαση, με αποτέλεσμα να πέφτουμε σε παγίδες, κάποιες εξ αυτών με δυσάρεστες συνέπειες.
Κατά την διάρκεια της αναζήτησης μας ως χρήστες του διαδικτύου, επισκεπτόμαστε διάφορες ιστοσελίδες. Ταυτόχρονα, με την αναζήτησή μας διαμορφώνουμε μια συγκεκριμένη διαδικτυακή συμπεριφορά και με τις επιλογές μας αφήνουμε ένα πολύ σοβαρό αποτύπωμα στο διαδίκτυο. Πρέπει να είμαστε πολύ προσεχτικοί στο αποτύπωμά μας αλλά και στις επιλογές μας, διότι οι επιλογές μας διαμορφώνουν το είδος των αναζητήσεων που αναρριχείται στο ίντερνετ για τους επόμενους χρήστες και τους μελλοντικούς πελάτες. Οι επιλογές μας μπορούν να γίνουν αιτία να αποπροσανατολίσουν και να εξαπατήσουν το κοινό δίχως να το θέλουμε. Μέσα σε αυτό το κοινό βρισκόμαστε όλοι μας τόσο εμείς όσο και τα παιδιά μας που είναι οι μελλοντικοί χρήστες.
Τον τελευταίο καιρό έχουμε γίνει θεατές δυσάρεστων εκπλήξεων που αντιμετωπίζουν οι ταξιδιώτες. Δεν είναι λίγες οι φορές όπου αντικρύσαμε ταξιδιώτες να αναζητούν στο αεροδρόμιο τον οδηγό της επιχείρηση που έκαναν κράτηση δίχως επιτυχία. Πολλές φορές αντιληφθήκαμε πως ο οδηγός που είχαν μισθώσει δεν ήταν ντόπιος ή δεν μίλαγε αγγλικά ώστε να συνεννοηθεί μαζί τους. Μα ακόμα χειρότερα ήταν όταν βρεθήκαμε πλησίον σε τυχαία τροχαία ατυχήματα όπου ο δήθεν «επαγγελματίας» οδηγός κυκλοφορούσε δίχως ασφαλιστική κάλυψη για την μεταφορά των επιβατών ή δεν ήταν αδειοδοτημένος να ασκεί αυτή την δραστηριότητα. Αυτά ήταν μόνο μερικές αναφορές αλλά όχι οι μοναδικές.
ΦΘΗΝΟ ΤΑΞΙ
Στην προσπάθειά μας να αναζητήσουμε τα αίτια τέτοιων δυσάρεστων καταστάσεων από καθαρά επαγγελματική σκοπιά, ανακαλύπτουμε πως οι περισσότερες κρατήσεις είχαν ένα κύριο χαρακτηριστικό. Τις ΦΘΗΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΑΞΙ και τίποτα άλλο. Δηλαδή την μίσθωση πολύ φθηνών υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών. Ανακαλύψαμε αρκετές ιστοσελίδες αμφιβόλου προελεύσεως και αξιοπιστίας. Εντοπίσαμε άλλες δημοφιλής ιστοσελίδες του εξωτερικού, όπου προσφέρουν υπηρεσίες μεταφοράς επιβατών στην Ελλάδα αλλά δεν έχουν καμία σχέση με την χώρα και την Ελληνική πραγματικότητα και δίχως πιστοποιήσεις. Ιστοσελίδες δίχως καμία επαγγελματική κατάρτιση και εμπειρία στην μεταφορά επιβατών, προβάλουν και πωλούν υπηρεσίες προκειμένου να δημιουργήσουν πηγές εσόδων για να «φουσκώσουν» τις τσέπες επιτήδειων. Είναι αρκετά εύκολο ο ανυποψίαστος πελάτης που ενδιαφέρεται λόγου χάρη για υπηρεσίες μεταφοράς επιβατών στην Αθήνα, να μην μπορεί να ξεχωρίσει την αλήθεια από την απάτη. Αυτό συμβαίνει κυρίως σε κάθε πελάτη όπου την δεδομένη στιγμή ενδιαφέρεται μόνο για το χαμηλό κόστος. Ένα κριτήριο όπου τυγχάνει να γίνει η παγίδα όλων μας.
Όμως, πως έγινε αυτό? Πως κατάφεραν όλες αυτές οι ιστοσελίδες να πωλούν τέτοιες υπηρεσίες και να διεισδύσουν στο σπίτι σας χειραγωγώντας τις επιλογές σας μέσω του υπολογιστή σας? Μα φυσικά δημιουργώντας τις κατάλληλες συνθήκες ώστε να σάς κατευθύνουν στον στόχο τους. Μια «έξυπνη» δυναμική ιστοσελίδα με κατάλληλο περιεχόμενο, εξαιρετικές επιτηδευμένες κριτικές και πολλή διαφήμιση είναι η φάκα, ενώ το τυρί είναι οι πολύ χαμηλές τιμές κάτω του μέσου ανταγωνισμού. Τα δυσάρεστα έπονται στον πρώτο έλεγχο των αρμόδιων αρχών της πολιτείας ή στο πρώτο ατύχημα όπου τα θύματα με κατάπληξη αντικρύζουν την πικρή αλήθεια.
Αρχικά, οι προαναφερόμενες «έξυπνες» ιστοσελίδες αναζήτησαν μέσω διαδικτύου διάφορους μικρούς τοπικούς επαγγελματίες με δραστηριότητες μεταφοράς επιβατών όπου είχαν ήδη αναρτήσει τις υπηρεσίες τους με κάποιο σχετικό περιεχόμενο σε τοπικές ιστοσελίδες. Απέστειλαν κάποιο εικονικό «αίτημα ενδιαφέροντος» ως πελάτες προκειμένου να συγκεντρώσουν σημαντικές πληροφορίες σχετικά με το κόστος, την διάρκεια, την απόσταση, το είδος των οχημάτων, που θα βρεις τον πελάτη κ.ά. Συγκέντρωσαν όλες τις πληροφορίες και εν συνεχεία διαμόρφωσαν ένα καινούριο και ελκυστικό περιεχόμενο βάσει των δικών τους δελεαστικών κριτηρίων, έτοιμο να το αναρτήσουν στις δικές τους «έξυπνες» ιστοσελίδες.
Έπειτα, αναζήτησαν και βρήκαν τους κατάλληλους «επαγγελματίες», όπου μπορούσαν να συνεργαστούν μαζί τους αναθέτοντας σε εκείνους κάθε κράτηση που είχαν από εσάς ώστε να ενορχηστρωθεί το «έγκλημα». Δηλαδή, έψαξαν και βρήκαν ιδιώτες όπου εμφανίζονταν ως «επαγγελματίες» ή άπειρους νέους επαγγελματίες οι οποίοι θα πρόσφεραν τις υπηρεσίες τους σε πολύ εξευτελιστικές τιμές δίχως οποιονδήποτε επαγγελματικό ή ηθικό ενδοιασμό. Διότι οι μικροί «επαγγελματίες» θεωρήσαν μοναδική ευκαιρία να «γαντζωθούν» από κάποια ξένη ιστοσελίδα ως ιδανική περίπτωση πελάτη που θα είχαν συνέχεια μεταφορικό έργο.
Τέλος, οι συγκεκριμένες ιστοσελίδες ανάρτησαν το νέο ελκυστικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο επενδύοντας σε διαφημίσεις προκειμένου να προσελκύσουν υποψήφιους αγοραστές-«θύματα». Περιεχόμενο όπου στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν έχει βάση ενώ σε αρκετές περιπτώσεις εξαπατούσε ενδιαφερόμενους και υποψήφιους αγοραστές - πελάτες. Μάλιστα, κάποιες εξ αυτών «κλειδώνουν» την εμφάνιση των ιστοσελίδων τους για την περιοχή της Ελλάδας ώστε να μην ανιχνεύονται από τις Ελληνικές Αρχές.
Ακόμα και στην περίπτωση που ο δήθεν τοπικός «επαγγελματίας» δεν άντεξε να διατηρήσει την επιχείρησή του λόγω των χαμηλών κερδών του ή επειδή συνελήφθη για παράνομη μεταφορά επιβατών, εκείνοι αναζήτησαν νέο «εγκληματία» για να αναθέσουν το μεταφορικό έργο που δημιούργησαν.
Ειλικρινά, καμία μικρή επίσημη τοπική επιχείρηση που σέβεται τον κόπο της δεν θα ρισκάρει να εξαπατήσει τον αγοραστή με τέτοιο περιεχόμενο διότι θα έχει άμεσο αντίκτυπο στην ίδια την επιχείρηση. Υπάρχουν πολλές τοπικές επιχειρήσεις όπου παλεύουν να κρατηθούν σε ένα «ομιχλώδες» διαδικτυακό περιβάλλον που διαμορφώνεται από μεγάλους διαδικτυακούς κολοσσούς εις βάρος σωστών επαγγελματιών και καταναλωτών. Δυστυχώς, πρόσφατα ανακαλύψαμε πως παρόμοια «εγκλήματα» με παρόμοιες υπηρεσίες συμβαίνουν και σε άλλες χώρες αλλά ο καταναλωτής δηλώνει άγνοια και συνεχίζει να αναζητά ΦΘΗΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ κινδυνεύοντας.
Ο σημερινός ενδιαφερόμενος και αυριανός υποψήφιος αγοραστής οφείλει να μάθει πως το διαδίκτυο είναι ένας τόπος πληροφόρησης πάντως περιεχομένου, όπου οφείλει και πρέπει να ανιχνεύσει την αλήθεια των πληροφοριών. Αφενός για να προστατέψει τον εαυτό του και αφετέρου για να προστατέψει την ασφάλεια των επόμενων χρηστών. Όλοι οφείλουμε να διασφαλίσουμε ένα καλύτερο μέλλον στο διαδίκτυο. Μα τι άνθρωποι θα είμασταν αν δεν ανησυχούμε για το μέλλον μας και τις ανθρώπινες αξίες.
Τελειώνοντας, προτείνω στους ενδιαφερομένους αγοραστές μέσω διαδικτύου να αφιερώσουν τον χρόνο τους αναζητώντας μικρές τοπικές επιχειρήσεις που έχουν εμπειρία, τεχνογνωσία και αγάπη για την δουλειά τους.Αν είσαστε ένας από εκείνους που σκοπεύουν να επισκεφθούν σύντομα την Αθήνα, σάς προτείνω να διαβάσετε ένα πολύ χρήσιμο άρθρο με τίτλο ΑΘΗΝΑ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ και το άρθρο ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ. Σχετικά με την ασφάλεια της πόλης μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο ΑΘΗΝΑ ΑΣΦΑΛΗΣ ΠΟΛΗ. Αν χρειάζεστε έναν πραγματικό επαγγελματία για την μεταφορά σας από/προς το αεροδρόμιο της Αθήνας τότε επισκεφθείτε την σελίδα ΤΑΞΙ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ενώ αν θέλετε να ανακαλύψετε τις ομορφιές της Αθήνας με την βοήθεια έμπειρων οδηγών θα χρειαστεί να περιηγηθείτε στην σελίδα ΑΘΗΝΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΕΙΣ ή να επιλέξετε μέσα από μία λίστα περιηγήσεων και εκδρομών στην σελίδα ΠΕΡΙΗΓΗΣΕΙΣ. Στην σελίδα ΝΕΑ θα βρείτε ενδιαφέροντα άρθρα σχετικά με την Αθήνα και υπηρεσίες για ταξιδιώτες.